Pregària per demanar feina

Pregària per demanar feina

Senyor, us demano amb humilitat, que pugui trobar la feina que necessito per sostenir la meva família. Vós coneixeu les meves virtuts i les meves mancances. Feu que trobi una feina per tal de sentir-me útil i perquè pugui tirar endavant en la meva vida.

També us demano Senyor, que mentre no trobi feina, no perdi l'esperança i sàpiga aprofitar el temps del que disposo per fer el bé i ocupar-lo en allò més indicat pel meu estat ja sigui formant-me, emprenent, buscant feina...

Senyor, que sàpigui fer la vostra voluntat. Gràcies per tot el que feu en la meva vida, per tot el que m'heu donat. Us demano que sempre visqui en santedat i que cada dia el visqui ple d'amor, de pau, d'esperança i de caritat.

Us ho demano Senyor

També pots fer la novena per demanar feina que trobaràs aquí.